Średniej Wielkości Miasto – slow life and mess of inspiration …



Dlaczego nie widać efektów promocji naszego miasta? – Marketingmiejsca.pl

Po zapoznaniu się w treścią zagadnień dotyczących promocji miast, przyznam rację specjalistom:

http://marketingmiejsca.com.pl/marketing-terytorialny—portal-dla-specjalistow-marketingu-miejsc—marketingmiejsca.com,1,strona-glowna,23,opolski_-pieniadze-na-promocje-sa-marnotrawione,1072

Brak zastanowienia się, co chcemy osiągnąć, ograniczenia budżetu, niedobór pomysłowości i kreatywności… Pieniądze są, ale najczęściej są źle wykorzystywane.

Jaki mógłby być pomysł na promowanie Opola? Slow Life.
Jakich warto użyć narzędzi? Komu powinno na tym zależeć?

Kiedy w końcu nasze miasto zorientuje się, jaki drzemie w nim potencjał? Nie wiem, kiedy miasto… i nie interesuje mnie to, nie wkraczam w drogę władzy i nie kwestionuję… dla mnie Opole jest Średniej Wielkości Miastem – Slow life and mess of inspiration…

I takie Opole będę Wam przedstawiać, takie je widzę, takie ono jest dla mnie…

Autor: Justyna Poluta.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: