Średniej Wielkości Miasto – slow life and mess of inspiration …



Warsztaty Kreatywnego Pisania na UO, czyli o tym, jak bardzo przyjemną mam od pewnego czasu środę…

Pamiętam, że Was zachęcałam. Jakoś tak krótko, bez podawania szczegółów. Sama ich nie znałam… szukałam okazji, inspiracji, tematów na bloga, możliwości żeby coś zrobić ze swoim życiem TU. No nie, wszystko w porządku. Nie muszę niczego robić ze swoim życiem tak w ogóle – jestem zadowolona, czasami spełniona, młoda, niezależna finansowo… ale bardziej TAKA czuję się w innych miejscach, niż tu. Tu… mam ocean czasu i często czuję się pominięta. W Opolu można studiować kulturoznawstwo, ale życie kulturalne tego miasta to jakiś żart? – Tak jest. Na szczęście, z małymi wyjątkami.
Jednym z nich są Warsztaty Kreatywnego Pisania na UO… prowadzone przez sympatycznego pana, w gronie zdolnych, interesujących ludzi. Czytamy teksty naszego autorstwa, rozmawiamy, wymieniamy się komentarzami, dostajemy zadania domowe, cieszą nas reakcje innych… a to wszystko w zdrowej i przemiłej atmosferze. Zawsze na środę czekam z utęsknieniem. Już pierwszego dnia wpadłam na pomysł, żeby po zajęciach wyciągnąć towarzystwo na jakąś kawę, może coś do jedzenia. I tak, pierwszy wieczór integracyjny miał miejsce w Strychu, kolejny w Kofeinie na Kościuszki.
Chcecie dołaczyć? Myślę, że to jeszcze możliwe. Zajęcia odbywają się w środy o 18 w CM na Placu Kopernika w sali 219.

Autor: Justyna Poluta.


Skomentuj

