Średniej Wielkości Miasto – slow life and mess of inspiration …



Opolskie. – Tu żyje się zmianami. Spot nagrodzony, a jak życie?

Właśnie odkryłam, że spot promocyjny naszego miasta został nagrodzony. Świetnie uchwycili warunki życia tutaj, ukierunkowali na oczekiwania, uzyskali efekt zadowolenia, może nawet radości. Sprawili, że zwróciłam uwagę na wszystkie pozytywne strony Opola. Na MOŻLIWOŚCI. I to wszystko udało się Im (autorom) zrobić w 30 sekund.

http://www.marketingmiejsca.com.pl/opolskie—marketingmiejsca.com,10,opolskie,9,opolskie.-tu-sie-zyje-zmianami—nagrodzony,855

Ha, tu mnie macie. Na to nie zwracałam uwagi, na MOŻLIWOŚCI. „Bo możliwości to dopiero będą. Jak usiądziemy, uradzimy, jak nam coś wyjdzie.” – Gderanie to? Może i gderanie, ale ja się pod tym gderaniem podpisuje.

O możliwościach ja wiem, ja wiem… zapisałam się na Warsztaty Kreatywnego Pisania na UO, złożyłam deklaracje do partii politycznej, która także w Opo się rozwija, należę do 2 kół naukowych… to mam możliwości dla siebie, takie o. Takie, żeby mi się w tym Opolu nie przykrzyło. Swoją przyszłość najpierw widziałam gdzie indziej, a teraz wcale jej nie widzę. Pewnie do jakiegoś miejsca przyciągną mnie ludzie, idee, marzenia… To lubię zdecydowanie bardziej, a takie jest dla mnie Opole. Zdecydowanie bardziej od rywalizującej Warszawki, ale tam można się nauczyć samoświadomości zawodowej, czego nie dostrzegam w ludziach w Opo.

Czy tu żyje się zmianami? Oprócz tego, że lekkim poczuciem, że się skręciło w nieodpowiednią stronę, zadowoleniem ze spokoju i bliskości wszystkich punktów, do których zmierzamy, to tak… zmianami. Nadzieją, ludźmi, którzy czują się tu dobrze. Drobnostkami.

Jest całkiem dobrze. Trzeba dać temu miejscu czas. Obniżyć krytykę. Ja powinnam zrobić to pierwsza.

Justyna Poluta.


Skomentuj

